måndag 30 april 2012

ljusa kvällar om våren

Igårkväll gick jag på en härlig promenad med familjen. Vi promenerade upp till Hassafall och det var så vackert överallt. Precis just nu är nog min favoritårstid. Man blir ju bara helt lycklig i kropp och själ av att va ute när marken är full av vitsippor. Här kommer ett bildregn från promenaden.
 Älskar er så sjukt mycket!
Någon hade klottrat vackra ord i ett vedskjul. Samma känslor finns i mig. mariahjärtawilliam.
Och så avslutar vi bildregnet med en bild på självaste födelsedagsbarnet. Grattis MattiKnatti som fyller 38(?!?) år idag! Här försöker han sig på nån sorts cirkuskonst efter promenaden. Jag sa: Kan inte nån söt sätta sig här framför den fina dörren så jag får ta en  bild? (Tänkte väl kanske framförallt på barnen). Men då satte sig Mattias där och han var ju minst lika söt. Ha en bra dag! Oj, jag höll på att glömma: Grattis Kungen på din födelsedag!

3 kommentarer:

Sara.P sa...

Tack för den härliga bildserien!

Sara.P sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
myranmalm sa...

Tack Sara!