fredag 13 april 2012

fredagen den trettonde

Neeeej! Idag skulle jag egentligen åka till min syster i Stockholm. Tyvärr har de lyckats bli magsjuka, så vi kan inte åka upp. Så tråkigt. På söndag är det namnvälsignelse för den nya lilla skruttan och imorgon fyller Vilgot år. Vi skulle firat hela helgen och jag har fixat fina presenter. Eventuellt åker vi upp söndag morgon, om de är friska då vill säga. Jag tycker synd om mig själv som går miste om den roliga helgen som vi skulle ha, men egentligen är det ju mycket mer synd om Hedda som spyr. Så nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och bara vara glad för att jag är frisk. Kanske ska fira med ett träningspass.

4 kommentarer:

Sara.P sa...

;( ja, det blev inte alls som vi tänkt det... Men Heddis mår bättre och förhoppningsvis blir inte vi andra sjuka... Då ses vi ju på söndag. Kram

myranmalm sa...

Vad skönt att hon mår bättre! Hoppas verkligen att ni andra kan smita undan från smittan så att vi kan ses på söndag. :)kramkram

Stephanie sa...

Ska du träna igen?! Du som tränade så hårt igår också :)

myranmalm sa...

Jag var visst inte så hurtig Stephanie. Tog en trip till ikea istället. :)