fredag 2 mars 2012

självförtroendet är det inget fel på

Fy vad grym jag är! Nu har jag suttit och fixat ihop en fantastisk aktivitet inför kvällens kalas. Vi ska köra "sista minuten" från doobidoo. Jag har gjort i ordning ett bildspel med artister som jag tror mamma och pappa kan, ett för de andra vuxna med lite mer aktuell musik och ett för barnen. Det var ganska mycket jobb och tog LÅÅÅNG tid så jag hoppas att det blir en uppskattad aktivitet. Det var riktigt svårt att hitta artister som barnen klarar, men det blev mycket från melodifestivalen och idol.

Det blev inget bloggande igår, jag var alldeles för upptagen med ovanstående grej och ett annat lite hemligt pyssel. Det kan jag visa ikväll eller imorgon. Himlen är alldeles blå så nu tror jag att jag ska ta en promenad. När vädret är fint och jag ska ut och gå finns inget bättre än Ted Gärdestad i lurarna. Ha en underbar dag allihopa!

1 kommentar:

Sonja sa...

Allt arbete resulterade i en mycket uppskattad kväll!