lördag 3 mars 2012

min pappa är amazing

När folk pratar om sina "dagenefterkänslor" brukar det ju inte låta allt för positivt. Men jag älskar dagen efter. När man vaknar morgonen efter ett kalas finns det alltid något gott att äta. Japp, jag har ätit dammsugare till frukost. MUMS! 
Jag stod för paketinslagning och korttillverkning. Det randiga pappret har jag målat själv med vattenfärg. 10 kronor på torget för 12 underbara kulörer - ett litet tips bara för alla som vill börja måla. Jag har alltid gillat att måla, men det var inte förrens jag läste bild förra terminen som jag insåg att man kan göra så mycket fint med vanlig vattenfärg.

Kalaset blev så lyckat, god mat och roliga människor. Jag tror de tyckte att min doobidoo-lek var kul också. Tänk att nu är min pappa pensionär. Han har redan börjat fixa med grejer, i veckan som gick lagade han Williams dator. TACK! När vi kom hem från kalaset igår och William startade datorn utan problem, sa han bara Your dad is amazing! Det är han verkligen. Min pappa är AMAZING! 

4 kommentarer:

Jakob Malm sa...

Du stod ju för mycket rolig lek också. Tack!

Sonja sa...

Han är amazing! Och det är du också! Tack för allt fint du gjort och tack för den spännande presenten!

Julie sa...

Och du är amazing Maria!! Underbart goda damsugare och bollarna jag glömt namnet på ;)! Och en jätte rolig lek!!! Tack!!!

myranmalm sa...

Men hörrni. Tack!! Ni andra i familjen är också ganska amazing!