lördag 10 mars 2012

värsta slagern vs gladiatorerna

Igår kväll hade vi lite kompisar hemma hos oss för att fira en födelsedag. Vi hämtade kinamat och bara umgicks. Och så körde vi den där doobidoo-leken jag har gjort. Tack alla som kom! Dagen efter ett kalas vet ni att jag gillar, det har jag berättat förrut. Fast just den här synen var väl kanske inte en favorit i dagenefterupplevelser.
Det är detta jag gillar med dagen efter. Bulle till frukost, det är ju för underbart. Maggis hade med sig två goda kransar, och som tur var blev det lite över till mig så här på morgonkvisten. Caroline hade bakat chokladbollar, men de tog tyvärr slut. :( och bilderna blev alldeles för suddiga för att visa. Skulle vara kul att ha en riktigt kamera. Jag fotar ju allt med mobilen. Fast det är ju väldigt smidigt i och för sig.

Idag ska jag träna, jag har sett fram emot det i flera dar nu och är så peppad. Det är synd att friskis inte öppnar förrens 9.30 på lördagar. Jag skulle vilja dra dit nu. Oh well. Efter att jag har tränat tänkte jag baka nånting. Jag sitter och funderar på vad det ska bli och det lutar nog mot kärleksmums, det var ett tag sedan. Ikväll blir det nog melodifestivalen i alla fall. Jag har strejkat lite från det de senaste veckorna eftersom det går samtidigt som gladiatorerna. Men nu har de slagertema på fritidset där jag har vfu så det är nog ingen hit att missa finalen. Eller?

Ha en fin dag allihopa!

1 kommentar:

Maggis sa...

Det var jättetrevligt igår! Och leken var riktigt kul:) Jag gillar länken till Caroline för övrigt ;) haha