torsdag 16 februari 2012

glad gladare gladast

JAAAAAA! Igår kom brevet jag väntat på. Och innehållet i brevet var dessutom helt i min smak. Jag fick godkänt på min ansökan att få 30 högskolepoäng tillgodoräknade från mina tidigare studier på textilhögskolan i Borås. Och det innebär att jag snart är färdigutbildad fritidspedagog, och tar min examen i juni. Detta gör mig så enormt lycklig!

Det enda jag måste göra nu är att klara statistiktentan, som är imorgon, och att skriva ett fantastiskt examensarbete. Idag hade vi vår första handledning inför examensarbetet. Det kändes bra, även fast handledaren hade en del synpunkter på vårt arbete så här långt. Men jag tycket att det bara är bra att rätta till alla eventuella fel tidigt i processen istället för att behöva göra om allting på slutet.

Jag har i alla fall tränat efter skolan, och lagat tacos. Tänk att nyttigheter som sallad och tomat kan vara så vackert. Det tycker i alla fall jag.

Inga kommentarer: