söndag 19 februari 2012

födelsedagskalas

Idag blir det födelsedagskalas. Jag tycker om kalas, god mat, trevliga människor och glada barn. Det kan knappast bli mycket bättre än så. Men det bästa av allt, det är att få slå in presenterna. Jag älskar att slå in presenter. Runt jul, när man handlar julklappar, säger jag alltid till att de inte ska slå in paketen i butiken för det vill jag göra själv.
Jag förvarar alla mina inslagningsgrejer i en korg som jag har ärvt av mormor.
Apropå (stavas det så?) gårdagens inlägg så kändes allt mycket bättre efter ett hårt träningspass. TACK Alexandra för att du inspirerar mig med träningen. Jag lyckades köra 40 minuter på crosstrainern och jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt. Senare kom Caroline hit och så bakade vi semlebullar. Så mysigt!

2 kommentarer:

Alexandra von Benzon Hollesen sa...

Blev så glad när jag läste detta.
DU är så grym Maria!!!!!!!!!

myranmalm sa...

DU är den grymma här Alex. men TACK!