måndag 20 februari 2012

oh happy day

Vilken härlig dag! Först träffade jag Emma på skolan för att skriva färdigt vår forskningsdesign och det gick alldeles utmärkt. Sedan satt jag kvar i skolan och skrev klart min reflektionsuppgift, och så lämnade jag in alltihopa. Efter det tränade jag, hämtade mamma på skolan och åkte till Ica maxi och handlade. Kom hem gjorde fläskpannkaka och nu ska jag strax iväg på första övningen med gospelkören. :) hoppas att det blir kul!

Jag tänkte visa en grej som jag gjorde förra terminen när jag läste bild. Hela den kursen var fantastisk och jag lärde mig så mycket. Här är min miljögestaltning. Gå gärna in och titta.

Det är underbart att ha frukt hemma, för mig är det lite av en lyx. Så konstigt, det borde vara godis som är lyx, men det har vi nästan alltid hemma. Det ska verkligen bli ändring på det där. Kanske imorgon. Eller nästa vecka. Eller efter sommaren...

Inga kommentarer: