lördag 14 april 2012

lysande

Om ni råkar ha missat det, så vill jag bara berätta hur mycket jag älskar att fixa och dona här hemma. Jättemycket! Jag tyckte att vi behövde en läslampa till soffhörnan i vardagsrummet. När jag var på ikea var jag inte så imponerad över utbudet, men jag kom i alla fall hem med en lampa i sjysst modell som man kunde fästa på hyllan, precis som jag hade tänkt. Färgen kändes dock urtrist så jag bestämde mig för att spraya den i nån fin färg. Tänkte först grönt, men fegade ur och köpte istället matt svart färg.
Jag blev hur som helt galet nöjd med den svarta färgen.  Den känns perfekt. Det bästa med sprayfärg är att det torkar så fort. Det är ju så fruktansvärt tråkigt att gå runt och vänta på att färgen ska torka. Man vill ju gärna se resultatet direkt. :) ... jag kanske borde försöka jobba lite med tålamodet.

1 kommentar: