måndag 9 april 2012

polisdrömmar

Jag tror det där huset har gjort mig galen. Jag tänker på det alldeles för mycket än vad som är nyttig när jag vet att det aldrig kommer bli mitt. Men så igår kväll tänkte jag att jag kan ju gå in på hemnet igen och titta på några andra fina hus så kanske jag glömmer villan i norrahammar. Så jag hittade detta huset, inte alls lika gulligt men det verkar vara ett bra, fräscht hus med många rum så jag började tänka på hur jag skulle vilja ha det om jag bodde där.
Och vet ni vad, imorse vaknade jag alldeles stressad eftersom jag drömde att polisen var efter mig. Jag och William att beslutat oss för att vi ville se lite mer av huset, så vi bröt oss in och började kika runt, möblera om så som vi ville ha det och testade att laga lite mat i köket. Och så vaknar sonen i huset och då får vi springa där ifrån. Hur sajko är inte jag?? Hemnet är nog inte så nyttigt för mig, hur ska det gå när vi verkligen ska köpa hus? Jag kommer bli alldeles galen. Hur som helst så är alltså inte Isak den enda i familjen som har polisdrömmar längre.

3 kommentarer:

Sonja sa...

Taberg, eller hur? Ja, datorn kan vara "fängslande" på många sätt! Kanske därför polisen var ute efter dig!

myranmalm sa...

Ja precis, taberg. Fast i drömmen sprang vi nog från bankeryd tror jag...

myranmalm sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.