onsdag 4 april 2012

babylycka

Ååå! I måndags ringde Emma mig och berättade att hon är GRAVID! Det är ju så underbart, fantastiskt och superduperroligt! Ända sen hon ringde har jag varit så glad för hennes och Kalles skull. Tänk att de ska få bli mamma och pappa. Det är häftigt. Och det syns redan lite. :)
 
Vi bestämde oss för att ses igår kväll. Först fikade vi på ett ställe som visst stängde rätt tidigt så vi drog vidare hem till Hanna, som detta inlägget handlade om. Och där bara pratade, pratade och pratade vi. Det var underbart, jag är så glad för att jag har så fina vänner. Även om vi inte träffas så ofta finns vänskapen där när vi ses. Och nu tycker jag verkligen att vi ska ses snart igen. Jag är sämst på att hålla kontakt med folk, det måste jag verkligen bli bättre på. Syjunta nästa vecka då?

1 kommentar:

Emma sa...

Ja eller glassjunta? ;) tack för i tisdags! KRAM