torsdag 15 mars 2012

lider ni av fräknar?

Åå vad jag är bra. Jag blir så nöjd när jag får laga riktig mat. Kokt fisk med ägg- och persiljesås, potatis och ärtor blev det idag. Det hann jag med mellan öppningen 6-14.30 och kvällsmötet 18-21. Även morgondagen bjuder på öppning på fritids. Det var helt ok att öppna. Jag kunde köra mammas bil och då behöver man ju inte åka så där äckligt tidigt som om man åkte buss. Tack mamma!
 
Ibland är de lite roliga de där små barnen. Mamma, måste jag ha på mig överdragsbyxor? ... Nej, nu är det så varmt så det behövs inte. ... Åå mamma, jag ÄLSKAR dej! Och idag har flera flickor frågat mig vad det är för prickar jag har i ansiktet. Fräknar, har jag då fått förklara. En tjej behövde inte fråga, hon sa bara: Min mamma tycker inte att det är fint med fräknar. Hepp, kanske att man ska köpa sig en bättre foundation nu när solen börjar titta fram då. Nej, för jag tycker som Pippi, jag har ansiktet fullt av fräknar, men jag lider inte av dem.

1 kommentar:

Sonja sa...

Underbart!