onsdag 14 mars 2012

mr. and mrs. messy

Igårkväll när jag kom hem fikade jag lite. Då lånade jag Williams mugg som han fick i julklapp. Tycker den på något sätt passar honom rätt så bra. Nej, så ska jag inte säga, som han har städat och städat de senaste veckorna. Det är nog snarare jag som borde ha en Mrs. Messy-mugg. Usch, vad stökigt det är här nu. Jag tycker inte om det. Nån som har några bra tips på hur man håller sitt hem fint hela tiden?

Igår började jag tidigt och slutade fyra. Jag hämtade mammas bil på hemvägen och begav mig direkt till friskis för en intensiv 30minutersträning. Sedan for jag till kyrkan för volleyboll. Vi har så roligt varje tisdag när vi spelar volleyboll. Igår kände jag inte riktigt för det men så fort vi började spela var jag så glad över att jag åkte dit och var med. Man lär känna varann bättre också. Så, Tack alla som är med på tisdagssporten! Finns det någon mer tjej där ute som vill vara med så är det bara att hänga på. Välkomna till Jesu Kristi Kyrka, hagalundsgatan 2, på tisdagar kl 18!

3 kommentarer:

Inga sa...

mm så gott det ser ut med chokladboll.. :) och det är verkligen så roligt med sporten! Var ju egentligen lite sjuk och tänkte inte köra så mycket, men det var ju så kul så jag glömde bort mig.. :)

Sonja sa...

Missade tydligen en go stund i tisdags...

Och du... "en plats för varje sak och varje sak på sin plats"... men det vet du ju redan!Dessutom tycker jag att ni alltid har det fint och mysigt hemma!

myranmalm sa...

hahaha, jag visste att om mamma kommenterar kommer hon skriva: en plats för varje... Tack för tipset mamma. :) Och Inga: jag tycker du ska fortsätta glömma bort när du är sjuk så vi alltid kan ha så roligt. :)