tisdag 28 februari 2012

välkommen c-uppsats

Igår började vi med kursen examensarbete. Det har redan gått riktigt bra. Ca halva bakgrunden är klar och likaså vår intervjuguide. Ååå, jag är riktigt taggad för att skriva den här uppsatsen nu. Det känns så skönt att kunna bestämma själv över hur man lägger upp tiden. Både jag och Emma jobbar bäst på förmiddagen så vi sitter och jobbar ca 8-13 varje dag och är ytterst effektiva. Sen har jag eftermiddagen till vad jag vill. Så gött!

Ikväll var det tjejvolleyboll på kyrkan. Tack alla vännerna för en rolig kväll! Nu har jag precis tittat på äntligen hemma och ätit godaste kvällsmackan, ciabatta med skinka och ruccola. Mums!

2 kommentarer:

Ellen Gredegård sa...

Grattis på Mariadagen! Gillar din blogg! Minns du vårt specialarbete om matte?! Haha, det var tider det. Lycka till med c-uppsatsen! Låter ju som det går finfint. Kram Ellen

myranmalm sa...

Åå tack för kommentaren Ellen! Haha, det där projektarbetet har jag förträngt. Ha det jättebra! kram