torsdag 23 februari 2012

har ni hört talas om husvagnstrenden?

Vi firade lilla prinsessan med tårta idag efter institutet (bibelstudier i kyrkan för er som inte visste). Jag blev så glad i morse när jag vaknade och fattade att något var på gång. Jag slog på tvn och hann titta på prins Daniels pressmeddelande innan jag skulle iväg till skolan. Jag blev nästan lite tårögd faktiskt, det var ju så fint. Grattis Victoria och Daniel!

Jag kännde mig lite trött efter skola och träning så när jag skulle iväg till kyrkan blev det mjukisbyxor och luvtröja, när mamma såg mig undrade hon om jag hade blivit en sån där husvagnsmänniska. Nej inte ännu, men jag skulle inte ha något emot att bli. Nu är det dags för sängen, stor dag imorgon med bröllop i Stockholm!

1 kommentar:

Pappa Lars sa...

Du skriver så trevligt och intressant, Maria. Imponerad blir jag.