måndag 13 februari 2012

En bulle i ugnen

Härromdan bakade jag underbara vaniljbullar, idag ska de få följa med till skridskobanan. Det är första dan på sportlovet för mina syskonbarn och det ska firas!
Igår skulle ju farmor komma hit, tyvärr blev hon förkyld och fick stanna hemma. William, jag, mamma och pappa hade dock en mycket trevlig middag tillsammans. Senare var det en informationskväll på kyrkan som jag tycker var jättebra! Jag är så tacksam för människor som ger av sin tid för att hjälpa oss andra att förstå mer av kyrkans historia.

2 kommentarer:

Anonym sa...

wow, dom där bullarna ser sjukt goa ut! måste se till att få lägga vantarna på ett tjog typ! men du, vad var det där om att ha en bulle i ugnen!? :D är det en hint om något?!

myranmalm sa...

isak, jag lovar att du inte kommer få reda på det via min blogg då den dagen kommer. :)