lördag 25 februari 2012

dagens miss

Jag har varit på bröllopsfest hela kvällen, och här är den enda bilden jag tog. Det är verkligen dagens miss. Hur kan man vara på bröllopsfest utan att ta ett enda kort på brudparet, eller ens sina bordsgrannar? Oh well, jag fick ju i alla fall några bilder igår.
 
Men jag tyckte att det faktiskt var en ganska snygg toalettskylt, och det var ju snällt för de blinda med blidskrift. Funderar dock på hur nödvändigt det är med blindskrift just på toadörren. Man kan ju tänka sig att det är svårt att vara blind, måste man gå runt o känna på alla väggar innan man hittar till toadörrn så kanske man skulle kunna ha blindskrift över hela väggarna där det står exempelvis: detta är bara en vägg. Eller kanske: för att komma till toan ta nästa vänster. Usch nu svamlar jag, jag är alldeles för trött för att blogga. Nu blir det sängen. God natt!

1 kommentar:

Sonja sa...

Du kan få bilder av mig från den fantastiska festen.